Zbliża się Puchar Świata MTB UCI w Nowym Mieście na Morawach ...
WIĘCEJ
Rower Cannondale Super Six Evo Hi-MOD Ultegra white/black 2017
Zobaczcie nowy model Canondale Super Six Evo Hi-MOD Ultegra 2017!
RÓWNOWAGA W MOCY
W poszukiwaniu najbardziej zrównoważonego zachowania podczas wyścigów, SuperSix EVO trafia w punkt. Jego niezrównane połączenie niskiej wagi, sztywności, aerodynamiki i gładkości jazdy daje ci przewagę na każdym etapie trasy wyścigu.
Specyfikacja
Kolor | Color 1: Cashmere w/ Nearly Black, Satin – CAS Color 2: Berzerker Green w/ Jet Black and Chrome, Gloss – REP |
Rozmiar | 48,50,52,54,56,58,60,63 |
Rama | SuperSix EVO, BallisTec Hi-MOD Carbon, Di2 Compatible, SPEED SAVE, PressFit BB30a |
Widelec | SuperSix EVO, SPEED SAVE, BallisTec full Carbon, 1-1/8″ to 1-1/4″ steerer, integrated crown race.SuperSix EVO, SPEED SAVE, BallisTec full Carbon, 1-1/8″ to 1-1/4″ steerer, integrated crown race. |
Korba | Cannondale HollowGram Si, BB30a, w/ OPI SpideRing, 52/36 |
Pedały | N/A |
Wkład suportu | Cannondale Alloy PressFit30 |
Przerzutka tylna | Shimano Ultegra |
Przerzutka przednia | Shimano Ultegra, braze-on |
Manetki | Shimano Ultegra |
Kaseta | Shimano Ultegra, 11-28, 11-speed |
Łańcuch | Shimano HG701, 11-speed |
Hamulce | Shimano Ultegra |
Dźwignie hamulcowe | Shimano Ultegra |
Obręcze | Cannondale HollowGram Si Carbon Clincher, 17mm inner, 35mm deep |
Piasty | Cannondale HollowGram, sealed bearing, 18h (F), 24h (RR) |
Szprychy | Sandvik double butted 1.8/2.0 |
Opony | Schwalbe ONE, folding, 700x25c |
Kierownica | Cannondale C1 Ultralight, 7050 Alloy, Compact |
Owijka | Fizik Microtex Superlight Classic |
Mostek | Cannondale C1 Ultralight, 2014 Alloy, 31.8, 6 deg. w/ integrated Garmin Mount |
Stery | SuperSix EVO, 1-1/4″ lower bearing, 25mm carbon top cap |
Siodło | Fi’zi:k Arione R5 w/ MG Rail |
Sztyca | Cannondale SAVE Carbon, 25.4x350mm |
- Gwarancja na ramę: dożywotnia
- Gwarancja na osprzęt: 24 miesiące
GEOMETRIA:
NAJWAŻNIEJSZE CECHY ROWERU:
- ULTRA-SZTYWNY, DLA BŁYSKAWICZNYCH PRZYSPIESZEŃ
Asymetryczna puszka suportu BB30a, rozszerzona u podstawy rura podsiodłowa oraz unikalny układ włókien karbonowych BallisTec tworzą sztywne połączenie i w pełni przenoszą moc z pedałów w czasie ostrych sprintów. - NIEWIARYGODNIE GŁADKA JAZDA, Z LEPSZĄ TRAKCJĄ, WIĘKSZYMI PRĘDKOŚCIAMI I W WIĘKSZYM KOMFORCIE
Ulepszona konstrukcja mikroamortyzacji SPEED SAVE jeszcze lepiej tłumi drgania i utrzymuje trakcję obu kół. Dzięki temu EVO jest nie tylko wygodny, ale pewniej zjeżdża i agresywniej przyspiesza. - PROFILE TAP DLA WIĘKSZEJ EFEKTYWNOŚCI
Klinowate, ścięte profile rur (TAP) i niższe umieszczenie koszyka na bidon redukują opór czołowy o 6 Watów, a wagę o 60 gramów. To jak dostać przyspieszenia za darmo! - REWELACYJNE PROWADZENIE
Bezapelacyjnie najszybszy na zjazdach, dzięki precyzyjnemu i pewnemu sterowaniu, przejrzystej geometrii i konstrukcji, która jest sztywna jako całość i tłumiąca drgania tylko tam, gdzie to potrzebne. Obecność hamulców tarczowych pozwala na późniejsze hamowania i jeszcze szybszą jazdę. - ULTRA-LEKKI
Połączenie technologii materiałowej BallisTec i projektowania zintegrowanego SI (System Integrated) czyni EVO niewiarygodnie lekkim, jednak wystarczająco mocnym, abyśmy oferowali go z dożywotnią gwarancją.
KOMENTARZE DODAJ KOMENTARZ
Dodaj komentarz!
Musisz być zalogowany aby dodać komentarz do wpisu.