Rower Cannondale Super Six Evo Hi-MOD Ultegra white/black 2017

Zobaczcie nowy model Canondale Super Six Evo Hi-MOD Ultegra 2017!

RÓWNOWAGA W MOCY

W poszukiwaniu najbardziej zrównoważonego zachowania podczas wyścigów, SuperSix EVO trafia w punkt. Jego niezrównane połączenie niskiej wagi, sztywności, aerodynamiki i gładkości jazdy daje ci przewagę na każdym etapie trasy wyścigu.

Specyfikacja

Kolor Color 1: Cashmere w/ Nearly Black, Satin – CAS Color 2: Berzerker Green w/ Jet Black and Chrome, Gloss – REP
Rozmiar 48,50,52,54,56,58,60,63
Rama SuperSix EVO, BallisTec Hi-MOD Carbon, Di2 Compatible, SPEED SAVE, PressFit BB30a
Widelec SuperSix EVO, SPEED SAVE, BallisTec full Carbon, 1-1/8″ to 1-1/4″ steerer, integrated crown race.SuperSix EVO, SPEED SAVE, BallisTec full Carbon, 1-1/8″ to 1-1/4″ steerer, integrated crown race.
Korba Cannondale HollowGram Si, BB30a, w/ OPI SpideRing, 52/36
Pedały N/A
Wkład suportu Cannondale Alloy PressFit30
Przerzutka tylna Shimano Ultegra
Przerzutka przednia Shimano Ultegra, braze-on
Manetki Shimano Ultegra
Kaseta Shimano Ultegra, 11-28, 11-speed
Łańcuch Shimano HG701, 11-speed
Hamulce Shimano Ultegra
Dźwignie hamulcowe Shimano Ultegra
Obręcze Cannondale HollowGram Si Carbon Clincher, 17mm inner, 35mm deep
Piasty Cannondale HollowGram, sealed bearing, 18h (F), 24h (RR)
Szprychy Sandvik double butted 1.8/2.0
Opony Schwalbe ONE, folding, 700x25c
Kierownica Cannondale C1 Ultralight, 7050 Alloy, Compact
Owijka     Fizik Microtex Superlight Classic
Mostek Cannondale C1 Ultralight, 2014 Alloy, 31.8, 6 deg. w/ integrated Garmin Mount
Stery SuperSix EVO, 1-1/4″ lower bearing, 25mm carbon top cap
Siodło Fi’zi:k Arione R5 w/ MG Rail
Sztyca Cannondale SAVE Carbon, 25.4x350mm

 

  • Gwarancja na ramę: dożywotnia
  • Gwarancja na osprzęt: 24 miesiące

 

GEOMETRIA:

 

NAJWAŻNIEJSZE CECHY ROWERU:

  • ULTRA-SZTYWNY, DLA BŁYSKAWICZNYCH PRZYSPIESZEŃ
    Asymetryczna puszka suportu BB30a, rozszerzona u podstawy rura podsiodłowa oraz unikalny układ włókien karbonowych BallisTec tworzą sztywne połączenie i w pełni przenoszą moc z pedałów w czasie ostrych sprintów.
  • NIEWIARYGODNIE GŁADKA JAZDA, Z LEPSZĄ TRAKCJĄ, WIĘKSZYMI PRĘDKOŚCIAMI I W WIĘKSZYM KOMFORCIE
    Ulepszona konstrukcja mikroamortyzacji SPEED SAVE jeszcze lepiej tłumi drgania i utrzymuje trakcję obu kół. Dzięki temu EVO jest nie tylko wygodny, ale pewniej zjeżdża i agresywniej przyspiesza.
  • PROFILE TAP DLA WIĘKSZEJ EFEKTYWNOŚCI
    Klinowate, ścięte profile rur (TAP) i niższe umieszczenie koszyka na bidon redukują opór czołowy o 6 Watów, a wagę o 60 gramów. To jak dostać przyspieszenia za darmo!
  • REWELACYJNE PROWADZENIE
    Bezapelacyjnie najszybszy na zjazdach, dzięki precyzyjnemu i pewnemu sterowaniu, przejrzystej geometrii i konstrukcji, która jest sztywna jako całość i tłumiąca drgania tylko tam, gdzie to potrzebne. Obecność hamulców tarczowych pozwala na późniejsze hamowania i jeszcze szybszą jazdę.
  • ULTRA-LEKKI
    Połączenie technologii materiałowej BallisTec i projektowania zintegrowanego SI (System Integrated) czyni EVO niewiarygodnie lekkim, jednak wystarczająco mocnym, abyśmy oferowali go z dożywotnią gwarancją.

 

KOMENTARZE DODAJ KOMENTARZ

Dodaj komentarz!

Musisz być zalogowany aby dodać komentarz do wpisu.