Zbliża się Puchar Świata MTB UCI w Nowym Mieście na Morawach ...
WIĘCEJ
Rower Cannondale Slate 105 Disc army green 2017
Przedstawiamy kolejny model roweru ze stajni cannondale. Tym razem prezentujemy Cannondale Slate 105 Disc army green 2017.
LICZY SIĘ TYLKO RADOŚĆ Z JAZDY
Pełnowartościowy rower szosowy, z możliwościami wykraczającymi poza asfaltowe drogi, Slate to rower, którego chciałeś zanim jeszcze powstał. Posiada opony o dużej objętości, ale pozostaje zwinny, jak rasowa szosówka. Poradzi sobie z dziurawym asfaltem, ze skokami przez krawężniki, ze skrótem przez park albo po prostu pokaże ci, jak emocjonujące mogą być grupowe przejażdżki. Z rowerem Slate liczy się tylko radość z jazdy.
Specyfikacja roweru
Kolor | Army Green w/ Neon Spring , Matte – GRN |
Rozmiar | S,M,L,XL |
Rama | Slate, SmartForm C1 Premium Alloy, Di2 ready, SAVE PLUS, BB30a |
Widelec | Cannondale Lefty Oliver Carbon w/ PBR, 30mm Travel, 45mm offset |
Korba | Cannondale Si, BB30a, FSA rings, 52/36 |
Pedały | N/A |
Wkład suportu | FSA BB30 Bearings |
Przerzutka tylna | Shimano 105 |
Przerzutka przednia | Shimano 105, 31.8 clamp |
Manetki | Shimano R505 Hydraulic Disc |
Kaseta | Shimano 105, 11-28, 11-speed |
Łańcuch | Shimano HG601, 11-speed |
Hamulce | Shimano BR785/505, 160/140mm |
Dźwignie hamulcowe | Shimano R505 Hydraulic Disc |
Obręcze | Mavic XM419 Disc, 650b, 28H, tubeless compatible |
Piasty | Lefty 50 Road front, Formula 142x12mm thru rear, 28h |
Szprychy | DT Swiss Competition |
Opony | Cannondale Slate Folding TRS, 650x42c, by Panaracer, tubeless ready |
Kierownica | Cannondale C3, butted 6061 Alloy Butted 6061 Alloy, Compact |
Owijka | Cannondale Bar Tape w/Gel, 2.5mm |
Mostek | Cannondale C1, 6061 Alloy, 1.5″, 31.8, -5 deg. 100mm |
Stery | Tange Seiki Head Shock Integrated |
Siodło | Fabric Scoop Radius Sport, Cromo Rails |
Sztyca | Cannondale C3 Alloy 27.2 X 350mm |
—
- Gwarancja na ramę: dożywotnia
- Gwarancja na osprzęt: 24 miesiące
NAJWAŻNIEJSZE CECHY
- DUŻE OPONY + MNIEJSZE KOŁA = WIELKIE MOŻLIWOŚCI
Potężne opony w rozmiarze 42c ma obręczach 650b mają taką samą średnicę zewnętrzną, jak koło 28″ z oponą 700x23c, oferując prędkość roweru szosowego z niespotykaną dotychczas przyczepnością w zakrętach i niekończący się komfort. - GEOMETRIA „FULL FUN”
Krótki tylny trójkąt sprawia, że Slate prowadzi się nadzwyczaj zwinnie, a płaski kąt główki i długi przedni trójkąt pozwalają zachować stabilność na szutrowych odcinkach. - JAZDA NA PODUSZCE
Slate sprawia wrażenie, jakby przemieszczał się na poduszce powietrznej – dzieje się tak za sprawą jego dużych opon, widelcowy Lefty Oliver i tylnemu trójkątowi ramy, z mikroamortyzacją SAVE PLUS. - ZASKAKUJĄCO LEKKI, ZADZIWIAJĄCO SZYBKI
To wilk w owczej skórze – pomimo swojego wyglądu, Slate waży niespełna kilogram więcej, niż porównywalny rower szosowy o tradycyjnej konstrukcji. Jest szybki, jak na szosę przystało, z komfortem, którego się nie spodziewasz.
Dodaj komentarz!
Musisz być zalogowany aby dodać komentarz do wpisu.