Rower Cannondale Slate 105 Disc army green 2017

Przedstawiamy kolejny model roweru ze stajni cannondale. Tym razem prezentujemy Cannondale Slate 105 Disc army green 2017.

LICZY SIĘ TYLKO RADOŚĆ Z JAZDY

Pełnowartościowy rower szosowy, z możliwościami wykraczającymi poza asfaltowe drogi, Slate to rower, którego chciałeś zanim jeszcze powstał. Posiada opony o dużej objętości, ale pozostaje zwinny, jak rasowa szosówka. Poradzi sobie z dziurawym asfaltem, ze skokami przez krawężniki, ze skrótem przez park albo po prostu pokaże ci, jak emocjonujące mogą być grupowe przejażdżki. Z rowerem Slate liczy się tylko radość z jazdy.

 

Specyfikacja roweru

 

Kolor Army Green w/ Neon Spring , Matte – GRN
Rozmiar S,M,L,XL
Rama Slate, SmartForm C1 Premium Alloy, Di2 ready, SAVE PLUS, BB30a
Widelec Cannondale Lefty Oliver Carbon w/ PBR, 30mm Travel, 45mm offset
Korba Cannondale Si, BB30a, FSA rings, 52/36
Pedały N/A
Wkład suportu FSA BB30 Bearings
Przerzutka tylna Shimano 105
Przerzutka przednia Shimano 105, 31.8 clamp
Manetki Shimano R505 Hydraulic Disc
Kaseta Shimano 105, 11-28, 11-speed
Łańcuch Shimano HG601, 11-speed
Hamulce Shimano BR785/505, 160/140mm
Dźwignie hamulcowe Shimano R505 Hydraulic Disc
Obręcze Mavic XM419 Disc, 650b, 28H, tubeless compatible
Piasty Lefty 50 Road front, Formula 142x12mm thru rear, 28h
Szprychy DT Swiss Competition
Opony Cannondale Slate Folding TRS, 650x42c, by Panaracer, tubeless ready
Kierownica Cannondale C3, butted 6061 Alloy Butted 6061 Alloy, Compact
Owijka Cannondale Bar Tape w/Gel, 2.5mm
Mostek Cannondale C1, 6061 Alloy, 1.5″, 31.8, -5 deg. 100mm
Stery Tange Seiki Head Shock Integrated
Siodło Fabric Scoop Radius Sport, Cromo Rails
Sztyca Cannondale C3 Alloy 27.2 X 350mm

 

  • Gwarancja na ramę: dożywotnia
  • Gwarancja na osprzęt: 24 miesiące

 

 

NAJWAŻNIEJSZE CECHY

  • DUŻE OPONY + MNIEJSZE KOŁA = WIELKIE MOŻLIWOŚCI
    Potężne opony w rozmiarze 42c ma obręczach 650b mają taką samą średnicę zewnętrzną, jak koło 28″ z oponą 700x23c, oferując prędkość roweru szosowego z niespotykaną dotychczas przyczepnością w zakrętach i niekończący się komfort.
  • GEOMETRIA „FULL FUN”
    Krótki tylny trójkąt sprawia, że Slate prowadzi się nadzwyczaj zwinnie, a płaski kąt główki i długi przedni trójkąt pozwalają zachować stabilność na szutrowych odcinkach.
  • JAZDA NA PODUSZCE
    Slate sprawia wrażenie, jakby przemieszczał się na poduszce powietrznej – dzieje się tak za sprawą jego dużych opon, widelcowy Lefty Oliver i tylnemu trójkątowi ramy, z mikroamortyzacją SAVE PLUS.
  • ZASKAKUJĄCO LEKKI, ZADZIWIAJĄCO SZYBKI
    To wilk w owczej skórze – pomimo swojego wyglądu, Slate waży niespełna kilogram więcej, niż porównywalny rower szosowy o tradycyjnej konstrukcji. Jest szybki, jak na szosę przystało, z komfortem, którego się nie spodziewasz.
KOMENTARZE DODAJ KOMENTARZ

Dodaj komentarz!

Musisz być zalogowany aby dodać komentarz do wpisu.